נעים מאוד

אני נטליה,
ואני מבשלת
טבעוני אחרת

מהנדסת אזרחית במקצועי, בשלנית חובבת בזמני הפנוי. מחלקת כאן את כל מה שלמדתי על בישול טבעוני בריא, פשוט וטעים — מאז שעשיתי את המעבר הכי טוב שעשיתי בחיים.

נטליה — VegaNati
הסיפור

איך הגעתי לכאן

נדבר קצת עליי? נעים מאוד, אני נטליה. בת 33, +ילדה על 4 העונה לשם קיילי (פוצה, קיילוש/אפוש/פוצה). מהנדסת אזרחית במקצועי הרשמי, בשלנית חובבת בזמני הפנוי 🙂

אל תחום הבישול הגעתי בעקבות המעבר לטבעונות. לפני כן, כישורי במטבח הסתכמו בעיקר בחיוג למסעדה הקרובה שעושה משלוחים.

כשהחלטתי לעבור לטבעונות לפני כ-4 שנים (ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיים!) הייתי מעט קלולס. חשבתי שטבעונים אוכלים רק סלטים, פסטה ונבטוטים. אז באמת בהתחלה הכנתי סלטים. הרבה הרבה סלטים. אחרי כחודשיים כטבעונית נרשמתי לאתגר 22+ ואז גיליתי עולם חדש של אפשרויות.

התחלתי לבשל יותר ויותר ולסמוך פחות על הזמנת אוכל מבחוץ. גיליתי שאפשר לאכול קציצות, המבורגרים, פשטידות, מאפים, ממש הכל בגירסה טבעונית טעימה ובריאה!

לאחר חצי שנה של טבעונות, עשיתי בדיקות דם.
האנמיה שאני סוחבת מגיל 10 — נעלמה כלא הייתה.

יחד עם האנמיה נעלמו עוד כל מיני תופעות לא נעימות כמו צרבות ואלרגיות עור! כל כך כיף לדעת שההחלטה של להפסיק לשלם על פגיעה בבעלי חיים הובילה אותי גם לבריאות טובה יותר.

לאחר זמן מה, הבנתי שעצם זה שאני טבעונית, לא מספיק. הבנתי שיש לי את החובה לא רק לא לפגוע בבעלי החיים אלא לעזור להם. והנה אני כאן. מתכוונת לחלוק את כל הידע והניסיון שצברתי, בתקווה שיעזור למישהו מקוראיי לעשות את המעבר בצורה האופטימלית ביותר.

מה תמצאו כאן

אוכל אמיתי,
צבעוני וטעים

מה לא יהיה כאן

  • צבעי מאכל
  • חומרים משמרים
  • סוכר מעובד
  • קמח חיטה
  • שמנים
  • בעלי חיים ותוצרי גופם

מה כן יהיה כאן

  • מזון בריא, צבעוני, מזין וטעים
  • מתכונים קלים, כייפיים, מפנקים
  • מאפים, מנחמים, טובים לגוף ולכיס
  • שימוש במה שיש לאדמה להציע
  • מקסימום טעם, מינימום מאמץ

מקווה שכל אחד מכם יפיק את המירב מהמידע שהבלוג הזה יכיל.

בואו נבשל יחד

המתכונים שלי, הספר, הסדנאות — הכל כאן.

דלג לתוכן הראשי