ארוחה משפחתיתיולי 13, 2021
עוגת נקטרינות ושוקולד צ׳יפס טבעונית בחושה עם קמח כוסמין

היי אהובים 🙂 הנקטרינות היפות אצל הירקנים עשו לי חשק לקינוח קייצי כייפי וקליל. יש כאן עוגת נקטרינות ושוקולד צ׳יפס טבעונית בחושה, עם קמח כוסמין.
כמה אני אוהבת עוגות בחושות! תמיד כמות האפשרויות והשילובים איתן היא לא נגמרת. תמיד אפשר לחשוב על עוד ועוד טעמים. העיקר שיהיה מתכון בסיסי מוצלח. וכל השאר? כבר לפי הטעם.
כאן שילבתי אותה עם נקטרינות טעימות ושוקולד צ׳יפס. אחד השילובים האהובים עליי בקיץ! יצאה כאן עוגה בחושה טבעונית אוורירית ורכה בטירוף. כמו שאני אוהבת.
רוצים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של המתכונים ולהישאר מעודכנים? בואו איתי לאינסטגרם 🙂
את השוקולד צ׳יפס אפשר להחליף באגוזים שונים. את הנקטרינות אפשר להחליף במשמשים (אל תשכחו לקחת משכנתה קטנה)או באפרסקים. מלא מלא גיוון.
יוצאת כאן עוגת נקטרינות ושוקולד צ׳יפס טבעונית מהחלומות! רכה בטירוף, גבוהה, עם תחתית נקטרינות כייפית. ובעיקר, טעימה טעימה, בגירסה קצת יותר בריאה.
הסדנאות של יולי התמלאו במהירות שיא! אז הנה הרשימה לאוגוסט. אפשר להירשם כאן! מוזמנים 🙂 יש כאן סדנת טופו, סדנת בישול הודי והכי הכי כיף? סדנת כיסונים!
הרשמה לסדנאות בישול
כמות: תבנית אינגליש קייק
זמן הכנה: 40 דקות (מתוכן 30 דקות אפיה)
בואו נלמד איך מכינים עוגת נקטרינות ושוקולד צ׳יפס טבעונית בחושה עם קמח כוסמין
רכיבים5
- ערכים תזונתיים לכל הכמות
- חלבונים-13 גרם
- פחמימות-67 גרם
- שומנים-12 גרם
- ברזל-2 מ״ג
- סידן-130 מ״ג
רכיבים5
- ערכים תזונתיים לכל הכמות
- חלבונים-13 גרם
- פחמימות-67 גרם
- שומנים-12 גרם
- ברזל-2 מ״ג
- סידן-130 מ״ג
הוראות הכנה
מדליקים תנור על טמפרטורה של 170 מעלות מערבבים את כל הרכיבים בהתאם לסדר הרשום תוך בחישה עם מטרפה ידנית מרפדים תבנית אינגליש קייק עם נייר אפיה מניחים בתחתית את עיגולי הנקטרינות מוזגים מעל את בלילת העוגה מכניסים לתנור לאפיה של 30 דקות מוציאים ומניחים להתקרר לחלוטין על השיש מקשטים באבקת סוכר בתיאבון 🙂הערות
- את קמח הכוסמין הלבן ניתן להחליף בקמח לבן רגיל.
- ניתן להחליף את קמח הכוסמין בקמח שיבולת שועל ללא גלוטן, יתכן ותצטרכו להוסיף עוד מספר כפות חלב סויה.
- ניתן להחליף את קמח הכוסמין הלבן בקמח כוסמין מלא. במקרה כזה צריך להוסיף עוד 2-3 כפות חלב סויה
- לא ניתן להחליף את הסוכר במייפל או בכל ממתיק נוזלי אחר. אך ניתן להוריד את הכמות ל1/4 כוס. במקרה כזה העוגה תצא פחות מתוקה.
באיזה קמח אפשר להחליף את הכוסמין?
עכשיו ראיתי את המשך המתכון…..
תודה❤