חטיףפברואר 11, 2021
פאדג׳ שוקולד מתובל טבעוני ללא גלוטן

היי חברים 🙂 אתמול קיבלתם רעיון למנה עיקרית מלוחה וטעימה לחג. אז היום, הנה מתכון כייפי לקינוח! יש כאן פאדג׳ שוקולד מתובל טבעוני, ללא גלוטן 🙂
רציתי לייצר כאן מתכון של קינוח טבעוני טעים הכי קל להכנה שיש! אבל, שגם יהיה מרשים, שיהיה פאדג׳י, שיהיה מפנק. וכן, שיהיה ללא גלוטן. כדי שכולם יוכלו להנות ממנו. ועל הדרך, כזה שיהיה כיף לקשט.
שילבתי כאן שני תבלינים שעושים את כל ההבדל ולוקחים את הקינוח הזה כמה רמות למעלה. יש כאן הל וקינמון 🙂 הל תמיד מזכיר לי קפה והשילוב של שניהם איכשהו מזכיר לי אוכל הודי.
רוצים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של המתכונים ולהישאר מעודכנים? בואו איתי לאינסטגרם 🙂
הבסיס הכי פשוט שיש ומתקבל כאן קינוח שוקולד טבעוני במרקם פאדג׳י מטורף! כבר ברור לכם שמבחינתי, לא משקיעים יותר מרבע שעה על קינוח בולנטיינז נכון? הרי, עדיף להיות עם מי שאוהבים. אז המתכון הזה לוקח בדיוק רבע שעה הכנה 🙂 כן כן, כולל ההמתנה שיתקרר ויתייצב.
הבסיס כאן הוא בסיס של קמח שקדים. אפשר לקנות מוכן או אפשר לטחון בעצמנו שקדים בבלנדר (אני פשוט טחנתי את שלי עם הקליפה). את השקדים אפשר להחליף באותה הצורה לקשיו. אני ממש אוהבת חמאת בוטנים, אז הוספתי כאן חמאת בוטנים. אבל אפשר להשתמש בחמאת שקדים או אפילו טחינה. הכל יצא יאמי.
מאחלת לנו להנות מה״חג״ הזה. שמזכיר לנו, כמו טו באב, לאהוב. אני אוסף לעניין ואגיד, שמבחינתי, הכי חשוב קודם כל, לאהוב את עצמינו. כשאנחנו אוהבים את עצמינו, אנחנו יכולים גם לאהוב אחרים. לא ממקום מרצה, לא ממקום של ערך עצמי מבחוץ, אלא ממש איך שהם.
לימודי היוגה שלי (כן, עשיתי פעם קורס מדריכים), לימדו אותי על כך שאנשים שאנחנו פוגשים הם המראה שלנו. אנחנו רואים בהם את עצמינו. כל מה שאנחנו מרגישים בפנים, אנחנו גם רואים באחרים. אז בואו פשוט נאהב 🙂
לוח סדנאות פברואר 🙂
כמות: 8 מנות
זמן הכנה: 15 דקות
בואו נלמד איך מכינים פאדג׳ שוקולד מתובל טבעוני ללא גלוטן
רכיבים6
- ערכים תזונתיים למנה
- חלבונים-5 גרם
- פחמימות-30 גרם
- שומנים-9 גרם
- ברזל-1.5 מ״ג
- סידן-126 מ״ג
- קלוריות-135 קק"ל
רכיבים6
- ערכים תזונתיים למנה
- חלבונים-5 גרם
- פחמימות-30 גרם
- שומנים-9 גרם
- ברזל-1.5 מ״ג
- סידן-126 מ״ג
- קלוריות-135 קק"ל
עשיתי עם קצת שינויים לפי מה שהיה בבית: במקום מייפל שמתי סוכר קוקוס אורגני, הוספתי בננה מרוסקת לתערובת. (השתמשתי בחמאת שקדים).
קשטתי בחצאי דובדבנים וחתיכות מנגו על השוקולד.
מושלם.
תודה רבה.
היי נראה מעולה וקל.
האם זה ללא אפיה?
תודה מאיה 🙂 ואכן אין צורך לאפות
הכנתי וזה מושלםםם
כמה יהרוס אם לא אוסיף הל?
לא יהרוס בכלל 🙂
עכשיו אני מבין שאת בעצם עושה יוגה לאוכל שלך! ובגלל זה הוא כל כך שליו ובריא 🙂
איפה מוצאים עלי ורדים? הם אכילים?
חחח דורון הצלחת אותי.
יש עלי ורדים בכמעט על חנות תבלינים, אבל באמת שאפשר לגמרי בלעדיהם כאן