קינוחיולי 14, 2021
בראוניז בטטה טבעוני ללא גלוטן

היי אהובים 🙂 יש כאן מתכון שאולי ישמע לחלקכם מהכותרת קצת מוזר. אבל אני מבטיחה שבשניה שתנסו, תעופו! בראוניז בטטה טבעוני ללא גלוטן 🙂
לפני כשעשר שנים כשרק עברתי לטבעונות, חיפשתי בלוגים מוצלחים עם מתכונים טעימים ובריאים. מצאתי את הבלוג הזה של אלה. ולדעתי הכנתי כל מתכון אפשרי ממנו.
המתכון הכי אהוב עליי היה המתכון של בראוניז בטטה טבעוני האלה! עם הזמן ומליון נסיונות ושינויים, שכללתי אותו לרמות על! הוא עד עכשיו הקינוח האהוב עליי.
לדחוף בטטה בבראוניז, למה זה טוב? המרקם יוצא מושלם! גם המתיקות בול. במתכון הזה יש רק יתרונות! כמות הסוכר הכי נמוכה שאפשר (רק בשוקולד) ויוצא פינוק מעולה.
רוצים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של המתכונים ולהישאר מעודכנים? בואו איתי לאינסטגרם 🙂
אני אוהבת להכין את הבראוניז האלה לפחות פעם בשבועיים. הם הופכים לפאדג׳יים בטירוף במקרר. אתם תראו שהמתכון שלי מאוד שונה מהמתכון המקורי, אבל אני אוהבת לתת קרדיט למי שחשב על זה קודם. ההשראה שלי למתכון הכל כך מוצלח הזה.
אני לא הכי אוהבת להשתמש ברכיבים מוזרים במתכונים קלאסיים, אבל כאן? זה פשוט עובד בצורה מושלמת! אני בטוחה שתהנו מהמתכון הזה. יאללה תנו לו צ׳יאנס.
הסדנאות של יולי התמלאו במהירות שיא! אז הנה הרשימה לאוגוסט. אפשר להירשם כאן! מוזמנים 🙂 יש כאן סדנת טופו, סדנת בישול הודי והכי הכי כיף? סדנת כיסונים!
הרשמה לסדנאות בישול
כמות: 12 יחידות בינוניות
זמן הכנה: 35 דקות (מתוכן 20 דקות אפיה)
בואו נלמד איך מכינים בראוניז בטטה טבעוני ללא גלוטן
רכיבים5
- ערכים תזונתיים לכל הכמות
- חלבונים-10 גרם
- פחמימות-67 גרם
- שומנים-12 גרם
- ברזל-2 מ״ג
- סידן-130 מ״ג
רכיבים5
- ערכים תזונתיים לכל הכמות
- חלבונים-10 גרם
- פחמימות-67 גרם
- שומנים-12 גרם
- ברזל-2 מ״ג
- סידן-130 מ״ג
וואו נראה אליפות באת לי ממש בזמן יש לי אורחים דתיים צמחוניים וטבעוניים
גדולה מהחיים
היי נטי,
רק כדי לוודא, חוץ מהסילאן אין עוד נוזלים במתכון?
העיסה מהבטטה והתמרים המושרים מספיקה כדי להחזיק את הקמח והקקאו?
המרקם בתמונה נראה פאדג'י ומושלם.
היי תום 🙂 ממש ככה 🙂
היי איך אופים את הבטטה? מקלפים? חותכים? שלם עם קליפה? כמה זמן? האם לא עדיף לבשל במים או לאדות?
היי לאה 🙂 תנור על 200 מעלות, תחוררי מעט עם המזלג (לא לקלף) ותשימי אותה שלמה עד שמתרככת לגמרי. תלוי קצת בתנור שלך, אצלי לוקח כ 45 דקות.
תקשיבי, אני כבר מלא מלא זמן מתה למתכון מרכיבים כאלה בדיוק שיהיה אשכרה בריא ומזין ושיצא טעים וכיפי, מתכננת להכין היום. ☺️
למה לא לקלף?
יש הרבה ויטמינים בקליפה. את יכולה לקלף אם מעדיפה
מתכון מצוין…ממליצה להוסיף 2 כפות פתיתי קוקוס.
היי, שתי שאלות, אני חיה במדינה בלי סילאן ותמרים וגם אני מנסה לעשות גרסא קצת יותר זולה של זה , יש אפשרות להחליף תמרים וסילאן בסוכר קנים?
היי תמר שחיה במדינה בלי תמרים 🙂 צריך כאן ממתיק נוזלי. אז למשל מייפל או אגבה. לא בטוחה שזה יצא יותר זול, אבל סוכר קנים בטוח אי אפשר.
יצא טעים! תודה 🙂