קארי תאילנדי ירוק

בינואר טיילתי בתאילנד בפעם הראשונה (הפעמים הבאות כבר מתוכננות!) . הייתי שם 3 שבועות שלמים ונהניתי מכל רגע. המקומות יפים כמו בגלוייה, האנשים חמים והאוכל,

קרא עוד »
פרסומת
דלג לתוכן הראשי