כשהייתי בתאילנד מאוד השתדלתי בכל מקום לאכול אוכל תאילנדי מסורתי. קארי למיניהם, סלט פפאיה, קשיו עם ירקות מוקפצים ועוד מלא מטעמים טעימים טעימים. מכל הקארי,
בינואר טיילתי בתאילנד בפעם הראשונה (הפעמים הבאות כבר מתוכננות!) . הייתי שם 3 שבועות שלמים ונהניתי מכל רגע. המקומות יפים כמו בגלוייה, האנשים חמים והאוכל,